Опубліковувач

Nabów wniosków o organizowanie prac interwencyjnych

Powiatowy   Urząd   Pracy  w  Jarocinie informuje, że dysponuje środkami finansowymi z Funduszu Pracy na refundację części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne w związku z zatrudnieniem skierowanego bezrobotnego, dokonywanej w ramach prac interwencyjnych. W związku z powyższym ogłasza nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych.

Prace interwencyjne  realizowane  będą  na  okres  9  miesięcy (w tym  6 miesięcy refundacji).

Prosimy o zapoznanie się z Zasadami określającymi przyznanie refundacji części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenie społeczne dokonywanej w ramach prac interwencyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie.

Wniosek z załącznikami należy wypełnić  czytelnie oraz dołożyć  wszelkich  starań, aby odpowiedzieć  na wszystkie postawione  pytania.  Znajomość  zagadnień  zawartych we wniosku jest niezbędna do podjęcia właściwej decyzji. Przedmiotowy wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników, wszystkie pola wniosku powinny być wypełnione,  wniosek  wraz z załącznikami powinien być podpisany opatrzony datą wypełnienia.

Formularz  wniosku i Zasady określające przyznanie refundacji części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody  oraz składki na ubezpieczenie społeczne dokonywanej w ramach prac interwencyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie dostępne  są pod  treścią ogłoszenia,  a także  w  zakładce  Dokumenty do pobrania.
 
        Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w terminie:
                               od 27.01.2025 r. do wyczerpania środków
                          w  siedzibie  tut.  Urzędu   pok.  103  (parter)
   
O sposobie rozpatrzenia wniosku Wnioskodawca prac interwencyjnych zostanie powiadomiony w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku.
 
UWAGA!

W przypadku, gdy wniosek o organizowanie prac interwencyjnych będzie nieprawidłowo wypełniony lub niekompletny, starosta wyznaczy wnioskodawcy co najmniej 7 – dniowy termin na jego uzupełnienie. Wniosek nieuzupełniony we wskazanym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.

Wszelkie  informacje  odnośnie  wypełniania   wniosków   będą   udzielane  telefonicznie  pod 
numerem  telefonu:  62 747 35 79  wew.  211,     +48 785100328  lub  drogą   elektroniczną  pod adresem: malgorzata.andruszkiewicz@pup.jarocin.pl

Załączniki

(1)Zasady prac interwencyjnych - od 01.01.2025
(1)Zasady prac interwencyjnych - od 01.01.2025.pdf 1385 KB
(3)zał.nr 1 do zasad PI - wniosek o organizację prace interwncyjne 2025 (1)
(3)zał.nr 1 do zasad PI - wniosek o organizację prace interwncyjne 2025 (1).pdf 946 KB
(1)zał. - oferta pracy
(1)zał. - oferta pracy.pdf 1009 KB
(1)załącznik do oferty pracy
(1)załącznik do oferty pracy.pdf 423 KB
(1)Zał.nr 1 do wniosku - oświadczenie de minimis
(1)Zał.nr 1 do wniosku - oświadczenie de minimis.pdf 311 KB
(1)Zał.nr 2 do wniosku - ośw. o de minimis
(1)Zał.nr 2 do wniosku - ośw. o de minimis.pdf 266 KB
(1)zał.nr 3 - formularz
(1)zał.nr 3 - formularz.pdf 2913 KB
(7)zał.nr 5 do zasad PI - wniosek o zwrot części kosztów
(7)zał.nr 5 do zasad PI - wniosek o zwrot części kosztów.pdf 714 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display